خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

بلوک "کرمان" در فرابورس به فروش رفت


امروز بلوک 3.45 درصدی سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران ....
 امروز بلوک 3.45 درصدی سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان به قیمت پایه هر سهم 5،200 ریال از طریق بازار دوم فرابورس به فروش رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از فرابورس، شرکت سرمایه‌گذاری و تجارت امید تعداد 6 میلیون و 900 هزار سهم معادل 3.45 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان را به‌صورت یکجا و نقد عرضه کرد که این بلوک مطابق با رویه جاری تسویه پایاپای  (T+3) به قیمت پایه هر سهم 5،200 ریال از طریق بازار دوم فرابورس به فروش رفت.

همچنین در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس تغییر مالکیت بیش از 61 میلیون اوراق رقم خورد که بیشترین حجم معاملات به بانک دی با 13.3 میلیون سهم تعلق داشت، ضمن آنکه هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و لیزینگ ایرانیان هم به ترتیب با معامله 4.2 و 3.7 میلیون سهم، بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در پایان معاملات روز دوشنبه بیش از 1138 میلیارد ریال سهم در 16 هزار و 840 نوبت معاملاتی داد و ستد شد که بر این اساس پالایش نفت شیراز، پتروشیمی جم و پالایش نفت تهران به ترتیب با بیش از 108.87، 52.55 و 40.19  میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

بر اساس این گزارش گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین رشد قیمت را داشتند و در مقابل مهندسی صنعتی روان فن‌آور و سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان هم با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.

در جریان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت بیمه کارآفرین پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد به تابلو بازگشت و ثبت معاملات توافقی شرکت‌های آلومتک و کارخانجات کابل سازی ایران نیز پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده از امروز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش (بلوک) از طریق سامانه جدید معاملات توافقی امکان پذیر شد.

از سوی دیگر نماد معاملاتی شرکت‌ پتروشیمی دهدشت به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و نماد معاملاتی اوراق اجاره صامید به منظور پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق در پایان معاملات امروز متوقف شدند. علاوه بر این محدودیت حجمی حداکثر تعداد اوراق در هر سفارش (بلوک) برای نمادهای معاملاتی "افر1" و "حرهشا" از امروز به 10 هزار سهم افزایش یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.