خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

بازگشت "شمواد" و "شپلی" همراه با تعدیل سود


 نماد معاملاتی سهام دو شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی .... 

نماد معاملاتی سهام دو شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی و پلی اکریل ایران در حالی لحظاتی پیش با اعلام پیغام ناظر بازگشایی شدند که هر دو سهم صف خریداران را نظاره گر شدند.

به گزارش بورس نیوز، بنابر اقدام ناظر بازار بورس نماد "شپلی" که جهت اعلام تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم از 92.6.3 تا روز جاری متوقف بوده، با اعلام پیش بینی سود 123 ریالی هر سهم برای سال مالی جاری بدون محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله شد و سرمایه گذاران با بیش از 100 درصد رشد قیمت سهم نسبت به زمان توقف نماد صف خرید نزدیک به 10 میلیونی را برای آن تشکیل دادند. که البته در حال حاضر صف فروش برای آن تشکیل شده و نشانگر وجود هیجان در این نماد است.


در همین حال، "شمواد" نیز که از 22 مهر ماه سال جاری جهت برگزاری مجمع عمومی به منظور تغییر سال مالی شرکت متوقف شده بود، امروز با محدودیت دامنه نوسان قیمتی بازگشایی شد که در نتیجه ارایه اطلاعیه شفاف سازی مبنی بر تعدیل مثبت حدود هفت درصدی سود هر سهم و حصول توافق با شرکت پلی اکریل ایران پیرامون تسویه مطالبات "شمواد" و انتقال آن به "شپلی"، سهم با صف خرید نزدیک به 12 میلیونی رو به رو شده است.


در پایان این گزارش می افزاید، مطابق با این توافق "شپلی" بازپرداخت مبلغ 123 میلیارد ریال از بدهی شرکت پخش عظیم به "شمواد" را تقبل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.